Table of Contents
Atunci cand compania ta s-a dezvoltat intr-o masura in care ai nevoie de un sediu mai mare entuziasmul provocat de acest lucru poate sa te faca sa uiti cu usurinta de cele mai importante aspecte. Mutarea unui sediu de firma nu este un lucru foarte usor de realizat si nici de organizat. In plus, nu te poti baza pe angajati sa isi rupa din timpul lor doar pentru a putea sa mearga de luni la noua adresa a firmei tale.
Cum trebuie sa procedezi cu relocarea firmei?
Procesul de relocare firma trebuie sa fie gandit si organizat cu mult timp inainte de a avea loc efectiv. Trebuie sa discuti cu managerii departamentelor pentru a se organiza si pentru a-si crea listele de prioritati. De exemplu, in cazul departamentului de vanzari, nu vei putea sa te bazezi ca agentii sa primeasca clientii in acelasi moment in care se demonteaza totul in jur si se incarca in autovehicule.
In prima etapa, trebuie sa te asiguri ca este stabilit un moment prielnic in care relocarea sa aiba loc. Apoi, trebuie sa te asiguri ca toate obiectele sunt impachetate in functie de importanta lor. De exemplu, documentele si decoratiunile din birouri vor fi mutate ultimele pentru a putea fi organizate corespunzator. Este chiar recomandat ca documentele sa le transporti chiar tu impreuna cu managerii de departamente, astfel incat activitatea sa poata fi reluata in conditii optime.
Mai intai se vor transporta corpurile de mobilier voluminoase si apoi cele care nu necesita decat sa fie ambalate in cutii si transportate in noua locatie. Firmele ce ofera aceste servicii se asigura ca sunt indepliniti toti pasii necesari si vor veni sa efectueze mutarea in momentul stabilit de comun acord.
Este recomandat ca pentru a avea o evidenta clara asupra tuturor lucrurilor care urmeaza sa fie transportate, este sa etichetezi fiecare cutie, chiar si piesa de mobilier astfel incat sa le poti organiza mai usor la noua locatie. De asemenea, este important ca tot ceea ce nu mai este de folos sa fie aruncat sau donat. Astfel, vei evita sa platesti in plus doar pentru a se muta obiecte care nu mai sunt necesare.
Pentru echipamentele de birou cum ar fi laptop-uri, calculatoare, imprimante, etc., este recomandat sa vorbesti cu cei din departamentul tehnic sa le impacheteze astfel incat sa nu aiba de suferit in timpul transportului.
Apeleaza la profesionisti pentru servicii de calitate
Pentru ca relocarea firmei sa se realizeze in cele mai bune conditii si conform planului initial stabilit, colaboreaza cu specialisti cu experienta. Acestia se vor asigura ca totul decurge in cele mai optime conditii iar lucrurile tale sunt in siguranta pe toata durata transportului. Apeleaza la companii care pot sa iti ofere un pret corect in urma unei evaluari a intregului continut ce trebuie mutat intr-o locatie noua.
O firma pentru relocarea firmei profesionista intotdeauna va asigura si servicii de descarcare si asezare a pieselor de mobilier, asadar, nu vei fi singur pe durata acestui proces.