Categories Fără categorie News

La ce iti foloseste contestatia la inregistrarea marcilor

A inregistra o marca inseamna de fapt a-ti proteja investitia pe care o faci in afacerea pe care o detii. Inseamna de fapt ca nimeni altcineva nu are posibilitatea de a folosi acea marca inregistrata, sau una asemanatoare. Riscul pe care ti-l asumi in momentul in care ai inregistrat o marca si nu monitorizezi constant noile cererei de inregistrare de marca, este ca altcineva sa inregistreze o marca identica sau poate doar asemanatoare cu cea pe care o ai deja.

 

Daca vrei intr-adevar sa protejezi investitia pe care ai facut-o in afacere, cel mai bine este sa ai un consultant juridic pe probleme de inregistrari marci, unul care sa iti poata da periodic rapoarte cu noile cereri de inregistrari de marci, astfel incat, in momentul in care identifici una care ti-ar putea afecta proprietatea industriala, sa poti sa depui la momentul potrivit opozitie.

 

O comisie specializata pe astfel ce cereri analizeaza cererea trimisa de tine. In cazul in care decizia lor nu iti este favorabila, o poti contesta. Important este ca aceasta contestatie sa fie facuta inainte sa fi trecut 3 luni de la momentul in care decizia comisei a fost facuta publica.

 

Pentru a depune contestatia si pentru ca cererea ta sa fie din nou analizata, ai nevoie sa platesti o taxa suplimentara pentru comisia de reexaminare. Aceasta hotarare poate fi la randul ei atacata la Tribunalul din Bucuresti cu drept de apel impotriva Hotararii Comisiei de Reexaminare.

 

Pentru cat mai putine probleme in ceea ce priveste marca ta inregistrata, dar si pentru ca acestea sa poata fi rezolvate cat mai repede si mai simplu, este important sa ai aproape un specialist in proprietate industriala, inca de la inregistrarea marcii. Acesta iti va putea oferi la timp toate informatiile necesare atat pentru inregistrarea marcii cat si pentru tot ceea ce tine de marca ta, ulterior. Ca sa poti face o alegere cat mai buna, cauta experti juridici pe ceea ce tine de inregistrari marci. Analizeaza ofertele pe care le gasesti pe internet, apoi vezi care crezi ca ar fi cea mai potrivita pentru tine.