Fără categorie

Servicii SEO Avocatura: Pasi de optimizare a site-ului pentru mai multi clienti

Daca te regasesti printre cei care isi desfasoara activitatea in avocatura, ai un cabinet sau o casa de avocatura si doresti sa iti conduci profesia liberala la un nivel superior este necesar sa te orientezi catre mai multi clienti din anumite arii de practica care sa iti permita dezvoltarea.

 

Mai jos sunt cativa primi pasi pe care trebuie sa ii faci pentru ca prezenta casei tale de avocatura in mediul online sa capete mai multa vizibilitate. Cum poti face asta? Promoveaza-te in mediul online in mod subtil, etic si informativ pentru a putea ajunge la potentialii clienti.

 

Asadar, site-ul casei tale de avocatura poate beneficia de servicii SEO atat pentru tehnicile specifice de optimizare on page, cat si pentru optimizarea site-ului. Cu toate acestea si in domeniul avocaturii ca si in alte domenii de business, managerii, administratorii sau chiar liderii preiau initiativa si incearca sa faca ei insusi SEO, insa adesea se impotmolesc pe drumul spre indeplinirea obiectivelor.

 

Inainte de a te arunca in competitia afacerilor din mediul online este important sa stii ca fiecare domeniu are profesionistii sai, cu experienta si instrumentele necesare si la fel ca atunci cand ai nevoie sa iti repari masina si mergi la un mecanic profesionist, si in SEO este cel mai intelept sa optezi pentru contractarea unor servicii SEO profesionale oferite de firme specializate precum ADfel Digital Marketing.

 

Daca esti interesat sa contractezi servicii SEO Bucuresti pentru promovarea serviciilor tale in avocatura in arii de practica precum: casa de avocatura, birou de avocatura, Drept Administrativ si Fiscal, Consultanta Achizitii Publice, avocat de drept comercial, drept corporativ, drept sportiv, tranzactii imobiliare, dreptul muncii, drept corporativ s.a. atunci poti vizita site-ul ADfel.ro.

 

Daca totusi doresti sa incepi sa faci asta pe cont propriu mai jos vei regasi cativa pasi pentru a afla cum ar trebui sa incepi sa faci SEO pentru o casa de avocatura prin alegerea cuvintelor cheie potrivite.

 

Alege cuvintele cheie potrivite

 

SEO, la fel ca si alte tehnici de promovare precum PPC-ul, este bazat pe cuvinte cheie sau expresii mai lungi de cautare, iar alegerea cuvintelor cheie potrivite este ca și cum ai alege piesele de schimb potrivite la masina. Cu toate acestea, studiul si alegerea cuvintelor cheie poate fi o sabie cu doua taisuri, iar in cazul in care optati pentru cuvintele cheie gresite, intreaga strategie nu va functiona, iar timpul, efortul si bugetul alaturi de eventuale efecte negative asupra site-ului se vor rasfrange asupra intregii activitati.

 

Pentru a alege cuvintele cheie potrivite tine cont de urmatoarele aspecte:

 

Publicul tinta

 

Acest lucru vine de la sine daca ai experienta in domeniul juridic sau iti poti adresa niste intrebari simple, cum ar fi: Ce caut clientii tai? Cum vorbesc si ce termeni folosesc? La fel ca si in realitate, oamenii cauta si pe internet.

 

Volumul cuvintelor cheie

 

Una dintre cele mai sigure surse de a afla cautarile pe care le efectueaza oamenii pe Google este instrumentul oferit de acesta in mod gratuit: Planificatorul de cuvinte cheie (Google Keyword Planner). Astfel vei putea afla rapid, usor si simplu ce cuvinte cheie exista in semantica “casa de avocatura” si cate cautari lunare sunt pe aceste expresii.

 

Intentia de cautare prin cuvinte cheie

 

Spre exemplu „referinte casa de avocatura” implica o intentie informativa, unde utilizatorul cauta informatii despre recenziile regasite pe internet despre o casa de avocatura. Insa, “birou de avocat sector 4” are o valoare comerciala mult mai mare, intentia fiind clar orientata spre nevoia de a gasi serviciile unui avocat in zona favorabila utilizatorului. De asemenea, o cautare precum “avocat divort” exprima o intentie mai mult decat evidenta de necesitatea de contractare a serviciilor de avocatura.

 

Concurenta cuvintelor cheie

 

Cu cat sunt mai mulți oameni care aleg sa optimizeze un site pentru un anumit cuvant cheie, cu atat este mai greu obtii propriile pozitii pentru acesta. Din acest motiv, vei intampina mai multe probleme pentru cresterea pe o expresie precum „casa de avocatura” decat „casa de avocatura Bucuresti”. Planificatorul de cuvinte cheie va fi cel mai bun sfatuitor al tau, insa trebuie sa stii sa analizezi datele.

 

Majoritatea instrumentelor care iti pot arata ce concurenta exista pe un anumit cuvant cheie, iti va arata competitia in PPC, insa daca alegi sa optezi pentru servicii SEO de optimizare site, specialistii pot folosi si alte instrumente precum Moz, Majestic, Cognitive SEO sau suita de la SEOPowersuite, cu ajutorul carora pot determina dificultatea de crestere.

 

Suna coplesitor? Acesta este doar un prim pas din multi altii pe care ar trebui sa ii faci pentru a atinge obiectivele pe care ti le-ai propus. Daca vrei sa fii sigur ca vei ajunge in topul cautarilor apeleaza cu incredere la firma ADfel Digital Marketing, unde vei gasi specialisti pregatiti sa comunice oamenilor avantajele serviciilor tale juridice.