Categories Fără categorie

Cum sa iti creezi spatiul de lucru acasa

In ultima perioada, din ce in ce mai multe companii au ales ca si stil de munca, joburile remote, datorita faptului ca acestea sunt mult mai flexibile si totodata nu pun sanatatea angajatilor in pericol. In cazul in care si tut te numeri printre persoanele care au un job remote, este important de stiut ca spatiul de lucru trebuie sa fie impecabil, astfel incat sa poti da randament la locul de munca. Pentru a putea crea spatiul perfect, este important de luat in calcul anumite aspecte, iar printre acestea se numara:

  1. Alegerea pieselor confortabile

In momentul in care se incepe munca in stil remote, trebuie sa te asiguri ca toate piesele de mobilier pe care le detii sunt confortabile si ergonomice, care nu vor suprasolicita postura. In acest mod, vei putea petrece un timp indelungat in fata calculatorului, fara sa resimti durerile cauzate de o postura incorecta sau de suprasolicitarea anumitor zone ale spatelui tau.

Asadar, cei mai multi angajati remote aleg sa foloseasca un scaun directorial pe intreaga durata a programului, datorita faptului ca acest produs este confectionat din materiale rezistente si moi, iar designul este unul ergonomic. Dupa lunga utilizare a scaunului, durerile resimtite la nivelul spatelui vor disparea complet, iar tu nu vei mai fi nevoit sa iei pauze lungi si dese in timpul programului. Mai mult, toata atentia ta va fi focusata asupra taks-urilor pe care le ai de desfasurat.

  1. Design

Este important ca ambientul de lucru sa fie unul cat mai placut, iar acesta poate fi redat extrem de usor prin designul de interior abordat. Astfel, in camera unde se va lucra, este important sa nu fie plasate diferite produse, care pot atrage foarte usor atentia angajatului. Se recomanda un design cat mai simplu, minimalist, care sa stimuleze forta de munca a angajatului.

Deseori, un birou, un scaun si cateva elemente de decor sunt piesele cele mai importante, mai ales cand vine vorba despre alegerea obiecte de mobilier speciale pentru un spatiu de munca. In ceea ce priveste alegerea produselor decorative, pot fi plasate pe birou poze cu familia, ghivece cu flori si glastre decorative. In acest mod, intregul spatiu va avea un aspect estetic mult mai placut, similar cu cel de la birou.

  1. Alegerea produselor compatibile

In momentul in care alegi piesele de mobilier pe care urmeaza sa le folosesti intr-un spatiu dedicat muncii, este important de stiut ca toate acestea trebuie compatibile unele cu celelalte, pentru ca tu sa te simti cat mai bine si confortabil cand muncesti. Astfel, inainte de a face diferite achizitii este important sa alegi produse care se potrivesc perfect staturii tale,dar si celorlalte elemente care se regasesc in acest spatiu.

De cele mai multe ori, cand alegi mobilierul, trebuie sa acorzi atentie sporita dimensiunii unui scaun de birou si a biroului, astfel incat intregul complex sa aiba marimi perfecte si compatibile. In acest mod, se poate asigura faptul ca vei putea sta comod si totodata vei avea posibilitatea de a lucra fara sa apara anumite afectiuni neplacute, precum dureri de spate. In cele din urma, performanta de la locul de munca va ramane ridicata.

  1. Liniste

In cazul in care locuiesti cu familia, asigura-te ca beneficiezi de toata linistea de care ai nevoie, astfel incat sa te poti concentra asupra taks-urilor pe care le ai de desfasurat. Incearca sa ocupi o camera care sa fie doar a ta, departe de copii si animale de companie. Mai mult, in cazul in care locuiesti intr-o zona destul de aglomerata, incearca sa inlocuiesti geamurile clasice cu termopan gros si destul de rezistent, pentru a izola fonic intreaga casa.