Categories Fără categorie News

Casete luminoase pentru promovare in marile magazine

Fara indoiala supermarket-urile si alte mari centre comerciale centralizeaza o gama larga de produse de cosum necesare oamenilor, cee ace face ca aceste locuri sa se transforme intr-o aglomerare de potentiali client. Din pacate pentru cei mai multi dintre producatori sau comercianti decizia de cumparare a potentialilor client este ignorata, insa daca folosesti sistemele de afisare a mesajelor publicitare potrivite, producatorul poate scoate in evidenta produsele sale, influentand vanzarile cu o rata de success mai mare. Asadar, iata de ce o decizie de a achizitiona casete luminoase si promovarea produselor prin intermediul acestora vor creste vanzarile, fiind un real ajutor in ziua de astazi.

 

Ce sunt casetele luminoase LED textile?

 

Casetele luminoase cu iluminare prin LED, print textil si talpi de sustinere reprezinta o solutie inteligenta de promovare pentru foarte multe tipuri de companii. In ziua de astazi, aceasta este folosita din ce in ce mai multe companii care isi doresc o solutie eficienta de promovare, de dimeniuni medii sau personalizabile, care sa prezinte cu profesionalism produsele si sa ofere oamenilor un impact vizual puternic prin folosirea unor culorii vii si intense ale imaginilor, dar si ale mesajelor publicitare.

 

Cele mai noi moderne casete luminoase au un design deosebit, placut, cu profil slim si cadru de aluminiu, cu talpi de sustinere care asigura o stabilitate ridicata a intregului sistem de afisare, dar si o uniformitate completa a luminii, permitand vizualizarea reclamei din unghiuri cat mai inchise. In acest sens, print ul cu fata dubla si latimea ingusta mentine intesitatea led-urile, pastrand longevitatea LED-urilor, asigurand o imagine fara pete, umbre sau alte imperfectiuni clasice.

 

Sper exemplu, una dintre marile probleme ale casetelor luminoase clasice este lipsa ventilatiei corespunzatoare cee ace conduce la supraincalzire si implicit scurtarea duratei de viata a LED-urilor. Aceasta problema este in mare parte rezolvata cu noile modele comercializate de catre eXpoprint media, chiar daca profilul casetei este slim. Carcasa acesteia asigura o racier optimiza a LED-urilor cee ace permite la o durata mai lunga de viata a acestora si un consum de energie mai scazut.

 

In ceea ce priveste dimensiunile, modelul de casete luminoase standard este de 1×2 m ceea ce permite amplasarea si adaptarea acestora in majoritatea tipurilor de spatii, fie la intrare, iesire sau in locuri strategice ale centrelor comerciale sau chiar si in dreptul caselor de marcat.

 

Personalizarea casetelor se realizeaza usor si professional, print-ul facandu-se atat pe fata, cat si pe spate, pe materialul textile care este imprimat prin sublimare, pe panza backlit premium. Suplimentar, carcasa casetelor luminoase sunt prevazute cu keder siliconic pentru montarea rapida si izolarea eficienta a interiorului.

 

Care sunt principalele avantaje ale unei casete luminoase LED?

 

Ca prim aspect ce merita tratat, este faptul ca montaul si instalarea se realizeaza foarte usor, chiar si de catre persone fara cunostinte tehnice, in aproximativ 5 minute, fara sa necesite instrumente, unelte speciale sau alte tipuri de echipamente. Casetele luminoase LED pot fi instalate simplu, direct pe podea, iar talpile reglabile aigura o buna stabilitate. Casetele pot fi fixate si pe perete insa, pentru folosirea la un potential maxim in magazine, este indicate utilizarea practica a ambelor fete.

 

Un alt avantaj il reprezinta faptul ca nu exista imbinari vizibile sau cute ale printului texti ceea ce, impreuna cu impactul vizual puternic pe care il ofera, transmite potentialilor clienti sentimental de profesionalism, inspira si induc oamenilor decizia de achizitie. Printul poate fi personalizat conform nevoilor si obiectelor de marketing stabilite, ajutand la transmiterea mesajului publicitar catre publicul tinta.

 

Spre diferenta de sistemele de expunere cu iluminare exterioara, LED-urile ofera un plus de valoare printului, realizandu-se o legatura vizuala si emontionala mai puternica, atragand atentia persoanelor aflate in preajma casetelor luminoase.

 

Un alt aspect important, care faciliteaza montarea sistemului de afisare in zonele de trafic intens sau in spatii deschise de interes public, este faptul ca profilul casetei permite utilizarea practica a doua fete, iar printul este pus in avantaj, oferind comunicarea mesajului publicitar catre public aproape 360 de grade in jurul casetei luminoase. Astfel, utilizand casete luminoase pentru promovarea produselor poti crea un grad de expunere cu mult mai ridicata pentru un numar mult mai mare de oameni.

 

Nu in ultimul rand, daca alegi sa achizitionezi casete luminoase de pe expoprint.ro, odata achizitionata caseta, nu este necesar sa cumperi de fiecare data intreg sistemul de afisare, ci doar printul care poate fi schimbat ulterior foarte usor. Acest lucru permite adaptarea rapida a casetei luminoase in functie de specificul fiecarei campanii de promovare. Drept urmare, sistemul cumparat poate fi folosit ori de cate ori este necesar.

 

In concluzie, daca doresti promovarea eficienta a produselor comercializate de catre compania ta, casetele luminoase sunt este o forma inteligenta si moderna de marketing, in special atunci cand tii sa  pui in valoare avantajele unui produs nou sau a unei oferte speciale pe care oamenii o pot regasi intr-un centru comercial. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa gasesti imaginea potrivita si mesajul publicitar pentru a stabili o conexiune directa cu potentialul client si aplicand una dintre strategiile potrivite pentru tine precum: AIDA (Attention, Interes, Desire, Action), 4U (Useful, Urgent, Unique, Ultra-specific), FAB (Features, Advantages, Benefits), BAB (Before-After bridge), 4P (Picture, Promise, Prove, Push), 3Why (Why are you the best? Why should I believe you? Why should I buy right now?), 3S (Star – Story – Solution), 1-2-3-4 Formula (What I’ve got for you? What will it do for you? Who am I? What do you need to do next?), The Fan Dancer: Be specific without actually explaining nothing, Storytelling formula: Every story needs a Hero, a Goal, a Conflict, a Mentor, a Moral.